Post info


Comments 8


Author: f_24434

Assalamu'alaikum. Disini sy nak post tentang radix fried chicken yg sy baru tau bila uncle mad bgtau. Kesian nye kt sy terlambat tau. Setahu sy (rfc) ni ade dkt kedah je. sedih betul sbb teringin juga nak makan kt (rfc) ni. hehehe.. di bawah ni ade la sedikit gamba (rfc) yg kelihatan sungguh menarik dengan makanan nye yg ummphh.. mesti sedap!
Menu (rfc)

ermm.. mnx2 la lepas ni dia bukak dkt selangor pula.. sbb tingin juga nk pergi mkn kt rfc ni. hahaa.. mai2 masuk web rfc.. [link]

8 comments:



  1. idah_unic

    RFC best!
    idah dh mkn kt RFC.
    klu atin dtg kedah,
    leh le idah blnja mkn kt RFC,hehe
    :D
    mehh2..

  1. huaa... nak2..
    hehe tp nk lepas ke kedah
    tu yg x tahu tu,
    insha ALLAH..
    hehehehee..

  1. blnjer atin jer ker??

  1. oo..
    ader restoran ni ker?
    tak penah tau pun..
    btw..
    thanks 4 da info..

  1. hehehe.. same2 la kite

    slalu2 la singgah yer..

    :D

  1. barakallah... Radix buka Fried Chicken juga.

  1. yepp..
    alhamdulillah..

    :D

  1. Teringin nak pergi..
    Restoran makanan segera milik syarikat islam kat M'sia dah macam kat Arab pulak.. =)
    Harap diperluaskan ke negeri2 lain dlm masa terdekat..

Followers